Hurrá, végre meghoztuk a döntést, hogy vállalkozást indítunk. Azonban kevesen gondolnak bele, hogy egy vállalkozás működtetéséhez és fenntartásához nem elegendő, ha a szakmánkban profik vagyunk. Például ha jól tudunk festeni, vagy ügyesen készítünk egyedi tálakat ,az még nem egyenlő azzal, hogy jó vállalkozók leszünk. Sajnos ezért is fordulhat elő, hogy a legtöbb friss vállalkozás nem éri meg a második születésnapját sem. A megannyi teendő mellett a marketingben is naprakészek kell, hogy legyünk. A linkmarketing és pr cikk marketing elsőre teljesen kínaiul hangozhat számunkra, pedig egyszerű és gyorsan bevethető on-line marketing eszközökről van szó. A linkmarketing egyik lényege, hogy keresünk olyan oldalakat, akik szívesen megosztják honlapunk, vagy weboldalunk linkjét a saját oldalaikon. Ezt viszonozhatjuk akár azzal is, hogy mi is ajánljuk az ő oldalaikat a saját honlapunkon. A pr hatása és ereje pedig már hosszú évtizedek óta ismert. A pr cikk marketing egyik fontos esszenciája, hogy ha mi mondjuk magunkról, hogy jók vagyunk, az sokkal kevésbé hihető, mintha mások ajánlanak minket, írnak rólunk dicsérő szavakat. De sokszor az is elegendő, ha egy-egy vállalkozásunk egyediségét, sztoriját bemutató írás születik rólunk, ami által sok ember megismerheti a termékeinket ,vagy éppen szolgáltatásainkat.