Egy étteremben a vendég az első. Ha egy vendég érkezik, minden azért van, hogy elégedett legyen és jó érzésekkel távozzon. Hiszen ha nincs oka panaszra, visszatér, a visszajáró vendég pedig kincs. Természetesen mindenhol történhetnek hibák, és érkezhetnek panaszok. Összekeveredik a rendelés, lassan ér ki az étel, gond van vele, vagy esetleg kiszámlázáskor történik hiba. Mindezek könnyedén elkerülhetők, ha a vendéglátóhely éttermi szoftvert használ. Az online éttermi szoftver feladata éppen az, hogy gyorssá és hatékonnyá tegye a munkát, figyelje a rendeléseket, a raktárkészletet, a kiszállításokat, a futárok munkáját és még sok egyebet úgy, hogy közben elégedett és visszatérő vendégeket szerez. Egy könnyen kezelhető, átlátható online éttermi szoftver, mint amilyen a NeuwebDesk, gyorsan és pontosan rendszerezi az információkat, ezzel megkönnyítve az étteremben dolgozók munkáját, és a tulajdonosét is, akinek így akár távolról is lehetősége van az éttermi szoftver segítségével minden folyamatra odafigyelni. A háttérben futó olajozott munka pedig egyértelműen hozza magával, hogy a beérkező vendég elégedett legyen.